top of page

TERMS & CONDITIONS

SPIS TREŚCI

Postanowienia ogólne
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Rodzaj i zakres działalności
§ 5 Konto
§ 6 Zasady dokonywania zakupów
§ 7 Realizacja zamówień
§ 8 Odstąpienie od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Polityka prywatności
§ 11 Dane osobowe
§ 12 Postanowienia końcowe

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin, zwany w dalsze części „Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://newformzstudio.pl/ , zwanego „Sklepem”.

  2. Sklep prowadzony jest przez Marcel Lorenc,
    NIP: 7543348053
    REGON: 521098748
    Telefon: +48600340140
    Email: newformz.studio@gmail.com
    Adres: ul. Księdza Konstantego Damrota 2/208, 46-020 Opole

  3. Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem oraz polityką prywatności.

  4. Dokonywanie zakupów w Sklepie internetowym wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej e-mail.

 

§ 1 DEFINICJE

Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu w Sklepie Internetowym. w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu  New Formz Studio (usługa), dzięki której Usługobiorca (Klient) może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto z którego będzie miał możliwość składania zamówień.
Usługobiorca – każdy podmiot fizyczny zakładający Konto lub zainteresowany założeniem Konta w sklepie internetowym.
Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy New Formz Studio prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://newformzstudio.pl/
Usługodawca – Przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:

 

§ 2 Kontakt z usługodawcą

  1. Adres sklepu internetowego: https://newformzstudio.pl/

  2. Adres pocztowy: ul. Księdza Konstantego Damrota 2, 46-020 Adres e-mail: newformz.studio@gmail.com

  3. Telefon kontaktowy: 600340140

  4. Konto instagram: @newformzstudio / maryjavintage

§ 3 Wymogi techniczne

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania oraz założenia Konta w sklepie New Formz Studio potrzebne jest:

  • aktywne konto e-mail

  • urządzenie z dostępem do Internetu

  • przeglądarka internetowa obsługująca sklep 

§ 4 Rodzaj i zakres działalności sklepu

  1. Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż online na odległość za pomocą internetu. W tym celu wykorzystywany jest asortyment z zakresu przerobionej odzieży używanej.

  2. Oferowane przedmioty są wytworzone z materiałów używanych, przerabianych w Polsce.

  3. Ze względu na zakres oraz specyfikę działalności w nurcie ekologicznym na niektórych egzemplarzach odzieży mogą występować lekkie ślady użytkowania.

§ 5 Zasady dokonywania zakupów

  1. Informacje podane na stronie internetowej Sklepu New Formz Studio, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią ofertę zachęcającą do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.

  2. Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

  3. Sklep New Formz Studio, przed dokonaniem czynności potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
    - Dokładny opisu danego produktu i jego cech takie jak kolor i rozmiar są dostępne w zakładce każdego produktu
    - Łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami (jeśli występują), opłatą za dostarczenie przesyłki na wskazany adres oraz podsumowującą łączną kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy;
    - Dotyczące sposobu i terminu zapłaty za zamówiony produkt oraz sposób dostawy;
    - Dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez Sklep New Formz Studio.

  4. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie.

  5. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu po przejściu do koszyka i wybraniu opcji „przejdź do płatności”, w którym Klient podaje następujące dane:

a. imię i nazwisko lub nazwa firmy;

b. adres email

c. numer telefonu

d. dane adresowe do wysyłki

6. Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w treści Regulaminu sklepu, polityki prywatności. oraz informacjami, które zostaną wyświetlone w ostatnim etapie wypełniania formularza online poprzedzającym wyrażenie woli związania się umową pomiędzy Sklepem a klientem poprzez kliknięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

7. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w zależności od wybranej opcji w złotych polskich i zawierają niezbędne podatki. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka zawiera również koszty dostawy zamówienia.

8. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji przez Sklep New Formz Studio po informacji o potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta.

- potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest drogą mailową na wskazany adres automatycznie po złożeniu zamówienia przez Klienta;

- sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia do realizacji w sytuacji wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu. W tej sytuacji  Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia powstałych wątpliwości; 

9. Klient i Sklep związani są aktualnie obowiązującą ceną Produktu w chwili złożenia na niego zamówienia.

10. W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
-System płatności elektronicznych: przelew bankowy, płatności obsługiwane przez Stripe, Inc. "płatności Stripe, Inc. " takie jak: blik, apple pay, szybkie przelewy bankowe oraz płatności kartą. Obsługiwane karty:

 

- Dla zamówień zagranicznych: przelew bankowy

11. W przypadku zamówień zagranicznych termin oczekiwania na płatność przez Sklep wynosi do 7 dni od potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep. Zamówienia znajdujące się na terenie Polski są automatycznie anulowane przez Sklep po 24 godzinach w przypadku braku uiszczenia należytej płatności.

12. Umowę jest zawarta w chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia, dokonania wpłaty oraz po otrzymaniu potwierdzenia  na wskazany adres email Klienta przyjęcia zamówienia do realizacji.

13. Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 10-15 dni roboczych od zaksięgowania kwoty należnej za produkt. 

* Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej.  

14. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Koszty przesyłki zostały określone w zakładce Shipping. 

15. Każdy dokonujący zamówienia Klient wyraża równocześnie zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji dot. przebiegu transakcji oraz zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie Sklepu New Formz Studio. Dodatkowe informacje dotyczące działania Sklepu zawierające informację o nowych produktach lub usługach Sklepu, a także o promocjach Sklepu przesyłane będą tylko w przypadku wyrażenia na takowe działanie zgody przez Klienta.

 

§ 6 Realizacja zamówień

  1. Termin realizacji zamówienia wynosi od 10 do 15 dni roboczych, ponieważ większość projektów jest tworzonych na zamówienie. W przypadku zamówienia projektu, który dostępny jest w pojedyńczej sztuce czas wysyłki może skrócić się do 3-5 dni roboczych. 

  2. W sytuacji w której Kupujący wybrał płatność online za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po jego opłaceniu.

  3. W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie wysłane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.

  4. Zamówienia są realizowane na terenie Polski (koszty przesyłki są zależne od wybranej metody dostawy) oraz na terenie Europy (koszt przesyłki międzynarodowej wynosi 100zł/25€)

  5. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są – w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost;

  • do paczkomatów InPost;

§ 6 Odstąpienie od umowy 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy - od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie drogą email oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Umowy, której przedmiotem jest ubranie szyte lub przerabiane na indywidualne zamówienie klienta lub takie, które było przez Klienta używane.

  2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: ul. Księdza Konstantego Damroka 2/208, 45-064 Opole, do 14 dni od dnia, w który, odstąpił od umowy. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie z całą zawartością z jaką otrzymano zamówienie.

  3. W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, o którym mowa w ust. 1, całkowite koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.

  4. Koszt odesłania Towaru do Sklepu nie podlega zwrotowi.

  5. Zwrotu płatności Sklep dokonuje na konto bankowe wskazane przez klienta.

  6. Sklep zobowiązany jest do dokonania zwrotu płatności w terminie do 14 dni od czasu otrzymania zwracanego towaru.

 

§ 8 Reklamacje i rękojmia

Reklamacja

  1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność wykonanego świadczenia z zawartą poprzez strony umową.

  2. Sprzedawca oświadcza, że Towary oferowane przez Sklep są przerobionymi produktami używanymi, tj. mogących nosić lekkie ślady użytkowania.

  3. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

  4. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem za niezgodność Towaru zakupionego z Umową. Reklamację można złożyć za pośrednictwem adresu e-mail: newformz.studio@gmail.com.

  5. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep podejmie działania w celu zaspokojenia roszczeń Klienta przedstawionych w reklamacji. W przypadku, w którym realizacja żądania Klienta byłaby niemożliwa bądź wiązała by się z nadmierną uciążliwością dla Sprzedawcy, Sprzedawca zaproponuje inne rozwiązanie sprawy.

  6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, Towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

 

Rękojmia

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.

  2. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił  drogą email Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

  3. Korzystając z rękojmi, Kupujący może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:

    1. złożyć wniosek o obniżeniu ceny;

    2. przy wadzie istotnej – złożyć wniosek o odstąpieniu od umowy;

    3. wyrazić wolę wymiany towaru na wolny od wad;

    4. żądać usunięcia wady.

  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres: ul. Księdza Konstantego Damrota 2/208, 45-064 Opole. Koszty powstałe wskutek transportu towaru pokrywa Kupujący.

 

 

§ 9 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca (Sklep New Formz Studio) zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w przypadku modernizacją usługi Newsletter, zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę lub zmianą specyfiki działalności sklepu lub uaktualnienia niezbędnych informacji.

  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy (Klienta) który wyraził zgodę na otrzymywanie newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian.

  3. W momencie w którym Usługobiorca (Klient), który otrzymał maila z informacjami o planowanej zmianie regulaminu nie wniesie żadnych zastrzeżeń w przeciągu 7 dni przyjmuje się, iż wyraża on zgodę na obowiązujące nowe postanowienia regulaminu. W przypadku braku wyrażenia zgody na nowelizacje regulaminu skutkować to będzie rozwiązaniem umowy z Usługobiorcą (Klientem) z chwilą wejścia planowanych zmian w życie.

  4. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą (Klientem) niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy (Sklepu).

 

 

§ 10 Kupujący uprzywilejowani 

Towary

  1. W przypadku braku zgodności towaru z zawartą umową, Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać: wymiany lub naprawy towaru

  3. Kupujący uprzywilejowany może również złożyć wniosek  o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy w sytuacji, gdy: Sprzedawca odmówił doprowadzenia zamawianego towaru do zgodności z umową lub sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta. A także w przypadku w którym nastąpił brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony kupującego uprzywilejowanego.

  4. W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy wysyłając go na wskazany adres na koszt Kupujacego.

  5. Kupujący uprzywilejowany nie ma możliwości odstąpienia  od umowy ze Sprzedawcą, w przypadku w którym brak  zgodności towaru z umową jest nieistotny.

    1. W przypadku odstąpienia od umowy dot. towarów, Kupujący uprzywilejowany winien zwrócić towar do 14 dni od dnia otrzymania towaru na adres Sprzedawcy na adres ul. Księdza Konstantego Damrota 2/208 , 45-064 Opole. Sprzedawca jest zobowiązany uiszczenia zwrotu środków na konto nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

    2. W przypadku w którym niezbędne jest wyłącznie zwrócenie części środków na konto (wynikające z obniżenia ceny) Kupującego Uprzywilejowanego, Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu w terminie do 14 dni od dnia przyjęcia oraz akceptacji roszczenia Kupującego Uprzywilejowanego. Treści cyfrowe

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


adres e-mail: newformz.studio@gmail.com

– Ja/My(*) …………………………………………………………… niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

– Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ……………………………………..

(*) Niepotrzebne skreślić.

© 2035 by Name of Site. Created on Wix Studio.

© 2035 by Name of Site. Created on Wix Studio.

bottom of page