TERMS & CONDITIONS
SPIS TREŚCI
Postanowienia ogólne
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Rodzaj i zakres działalności
§ 5 Konto
§ 6 Zasady dokonywania zakupów
§ 7 Realizacja zamówień
§ 8 Odstąpienie od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Polityka prywatności
§ 11 Dane osobowe
§ 12 Postanowienia końcowe
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin, zwany w dalsze części „Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://newformzstudio.pl/ , zwanego „Sklepem”.
-
Sklep prowadzony jest przez Marcel Lorenc,
NIP: 7543348053
REGON: 521098748
Telefon: +48600340140
Email: newformz.studio@gmail.com
Adres: ul. Księdza Konstantego Damrota 2/208, 46-020 Opole -
Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem oraz polityką prywatności.
-
Dokonywanie zakupów w Sklepie internetowym wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej e-mail.
§ 1 DEFINICJE
Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu w Sklepie Internetowym. w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu New Formz Studio (usługa), dzięki której Usługobiorca (Klient) może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto z którego będzie miał możliwość składania zamówień.
Usługobiorca – każdy podmiot fizyczny zakładający Konto lub zainteresowany założeniem Konta w sklepie internetowym.
Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy New Formz Studio prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://newformzstudio.pl/
Usługodawca – Przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej:
§ 2 Kontakt z usługodawcą
-
Adres sklepu internetowego: https://newformzstudio.pl/
-
Adres pocztowy: ul. Księdza Konstantego Damrota 2, 46-020 Adres e-mail: newformz.studio@gmail.com
-
Telefon kontaktowy: 600340140
-
Konto instagram: @newformzstudio / maryjavintage
§ 3 Wymogi techniczne
-
Dla prawidłowego funkcjonowania oraz założenia Konta w sklepie New Formz Studio potrzebne jest:
-
aktywne konto e-mail
-
urządzenie z dostępem do Internetu
-
przeglądarka internetowa obsługująca sklep
§ 4 Rodzaj i zakres działalności sklepu
-
Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż online na odległość za pomocą internetu. W tym celu wykorzystywany jest asortyment z zakresu przerobionej odzieży używanej.
-
Oferowane przedmioty są wytworzone z materiałów używanych, przerabianych w Polsce.
-
Ze względu na zakres oraz specyfikę działalności w nurcie ekologicznym na niektórych egzemplarzach odzieży mogą występować lekkie ślady użytkowania.
§ 5 Zasady dokonywania zakupów
-
Informacje podane na stronie internetowej Sklepu New Formz Studio, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią ofertę zachęcającą do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
-
Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
-
Sklep New Formz Studio, przed dokonaniem czynności potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
- Dokładny opisu danego produktu i jego cech takie jak kolor i rozmiar są dostępne w zakładce każdego produktu
- Łączną cenę zamówionych produktów wraz z podatkami (jeśli występują), opłatą za dostarczenie przesyłki na wskazany adres oraz podsumowującą łączną kwotę zamówienia z wybraną opcją dostawy;
- Dotyczące sposobu i terminu zapłaty za zamówiony produkt oraz sposób dostawy;
- Dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez Sklep New Formz Studio. -
Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie.
-
Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu po przejściu do koszyka i wybraniu opcji „przejdź do płatności”, w którym Klient podaje następujące dane:
a. imię i nazwisko lub nazwa firmy;
b. adres email
c. numer telefonu
d. dane adresowe do wysyłki
6. Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z informacjami określonymi w treści Regulaminu sklepu, polityki prywatności. oraz informacjami, które zostaną wyświetlone w ostatnim etapie wypełniania formularza online poprzedzającym wyrażenie woli związania się umową pomiędzy Sklepem a klientem poprzez kliknięcia przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
7. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu są w zależności od wybranej opcji w złotych polskich i zawierają niezbędne podatki. Cena wyświetlana w podsumowaniu koszyka zawiera również koszty dostawy zamówienia.
8. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji przez Sklep New Formz Studio po informacji o potwierdzeniu przez Sklep przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta.
- potwierdzenie przyjęcia zamówienia przesyłane jest drogą mailową na wskazany adres automatycznie po złożeniu zamówienia przez Klienta;
- sklep może wstrzymać przyjęcie zamówienia do realizacji w sytuacji wątpliwości co do prawdziwości bądź rzetelności wskazanych przez Klienta danych w formularzu. W tej sytuacji Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia powstałych wątpliwości;
9. Klient i Sklep związani są aktualnie obowiązującą ceną Produktu w chwili złożenia na niego zamówienia.
10. W Sklepie honorowane są następujące sposoby płatności:
-System płatności elektronicznych: przelew bankowy, płatności obsługiwane przez Stripe, Inc. "płatności Stripe, Inc. " takie jak: blik, apple pay, szybkie przelewy bankowe oraz płatności kartą. Obsługiwane karty:
- Dla zamówień zagranicznych: przelew bankowy
11. W przypadku zamówień zagranicznych termin oczekiwania na płatność przez Sklep wynosi do 7 dni od potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep. Zamówienia znajdujące się na terenie Polski są automatycznie anulowane przez Sklep po 24 godzinach w przypadku braku uiszczenia należytej płatności.
12. Umowę jest zawarta w chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia, dokonania wpłaty oraz po otrzymaniu potwierdzenia na wskazany adres email Klienta przyjęcia zamówienia do realizacji.
13. Zamówiony towar jest wysyłany w przeciągu 10-15 dni roboczych od zaksięgowania kwoty należnej za produkt.
* Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej.
14. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Koszty przesyłki zostały określone w zakładce Shipping.
15. Każdy dokonujący zamówienia Klient wyraża równocześnie zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres email informacji dot. przebiegu transakcji oraz zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie Sklepu New Formz Studio. Dodatkowe informacje dotyczące działania Sklepu zawierające informację o nowych produktach lub usługach Sklepu, a także o promocjach Sklepu przesyłane będą tylko w przypadku wyrażenia na takowe działanie zgody przez Klienta.
§ 6 Realizacja zamówień
-
Termin realizacji zamówienia wynosi od 10 do 15 dni roboczych, ponieważ większość projektów jest tworzonych na zamówienie. W przypadku zamówienia projektu, który dostępny jest w pojedyńczej sztuce czas wysyłki może skrócić się do 3-5 dni roboczych.
-
W sytuacji w której Kupujący wybrał płatność online za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po jego opłaceniu.
-
W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie wysłane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
-
Zamówienia są realizowane na terenie Polski (koszty przesyłki są zależne od wybranej metody dostawy) oraz na terenie Europy (koszt przesyłki międzynarodowej wynosi 100zł/25€)
-
Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są – w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
-
za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost;
-
do paczkomatów InPost;
§ 6 Odstąpienie od umowy
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Klient będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy - od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie drogą email oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
-
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Umowy, której przedmiotem jest ubranie szyte lub przerabiane na indywidualne zamówienie klienta lub takie, które było przez Klienta używane.
-
W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: ul. Księdza Konstantego Damroka 2/208, 45-064 Opole, do 14 dni od dnia, w który, odstąpił od umowy. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie z całą zawartością z jaką otrzymano zamówienie.
-
W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, o którym mowa w ust. 1, całkowite koszty zwrotu towaru pokrywa Klient.
-
Koszt odesłania Towaru do Sklepu nie podlega zwrotowi.
-
Zwrotu płatności Sklep dokonuje na konto bankowe wskazane przez klienta.
-
Sklep zobowiązany jest do dokonania zwrotu płatności w terminie do 14 dni od czasu otrzymania zwracanego towaru.
§ 8 Reklamacje i rękojmia
Reklamacja
-
Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność wykonanego świadczenia z zawartą poprzez strony umową.
-
Sprzedawca oświadcza, że Towary oferowane przez Sklep są przerobionymi produktami używanymi, tj. mogących nosić lekkie ślady użytkowania.
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
-
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem za niezgodność Towaru zakupionego z Umową. Reklamację można złożyć za pośrednictwem adresu e-mail: newformz.studio@gmail.com.
-
Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep podejmie działania w celu zaspokojenia roszczeń Klienta przedstawionych w reklamacji. W przypadku, w którym realizacja żądania Klienta byłaby niemożliwa bądź wiązała by się z nadmierną uciążliwością dla Sprzedawcy, Sprzedawca zaproponuje inne rozwiązanie sprawy.
-
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, Towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
Rękojmia
-
W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
-
Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił drogą email Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
-
Korzystając z rękojmi, Kupujący może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
-
złożyć wniosek o obniżeniu ceny;
-
przy wadzie istotnej – złożyć wniosek o odstąpieniu od umowy;
-
wyrazić wolę wymiany towaru na wolny od wad;
-
żądać usunięcia wady.
-
-
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres: ul. Księdza Konstantego Damrota 2/208, 45-064 Opole. Koszty powstałe wskutek transportu towaru pokrywa Kupujący.
§ 9 Postanowienia końcowe
-
Usługodawca (Sklep New Formz Studio) zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w przypadku modernizacją usługi Newsletter, zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę lub zmianą specyfiki działalności sklepu lub uaktualnienia niezbędnych informacji.
-
Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy (Klienta) który wyraził zgodę na otrzymywanie newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian.
-
W momencie w którym Usługobiorca (Klient), który otrzymał maila z informacjami o planowanej zmianie regulaminu nie wniesie żadnych zastrzeżeń w przeciągu 7 dni przyjmuje się, iż wyraża on zgodę na obowiązujące nowe postanowienia regulaminu. W przypadku braku wyrażenia zgody na nowelizacje regulaminu skutkować to będzie rozwiązaniem umowy z Usługobiorcą (Klientem) z chwilą wejścia planowanych zmian w życie.
-
W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą (Klientem) niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy (Sklepu).
§ 10 Kupujący uprzywilejowani
Towary
- W przypadku braku zgodności towaru z zawartą umową, Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
-
Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać: wymiany lub naprawy towaru
-
Kupujący uprzywilejowany może również złożyć wniosek o: obniżeniu ceny, odstąpieniu od umowy w sytuacji, gdy: Sprzedawca odmówił doprowadzenia zamawianego towaru do zgodności z umową lub sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta. A także w przypadku w którym nastąpił brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony kupującego uprzywilejowanego.
-
W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy wysyłając go na wskazany adres na koszt Kupujacego.
-
Kupujący uprzywilejowany nie ma możliwości odstąpienia od umowy ze Sprzedawcą, w przypadku w którym brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
-
W przypadku odstąpienia od umowy dot. towarów, Kupujący uprzywilejowany winien zwrócić towar do 14 dni od dnia otrzymania towaru na adres Sprzedawcy na adres ul. Księdza Konstantego Damrota 2/208 , 45-064 Opole. Sprzedawca jest zobowiązany uiszczenia zwrotu środków na konto nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
-
W przypadku w którym niezbędne jest wyłącznie zwrócenie części środków na konto (wynikające z obniżenia ceny) Kupującego Uprzywilejowanego, Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu w terminie do 14 dni od dnia przyjęcia oraz akceptacji roszczenia Kupującego Uprzywilejowanego. Treści cyfrowe
-
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
adres e-mail: newformz.studio@gmail.com
– Ja/My(*) …………………………………………………………… niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
– Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ……………………………………..
(*) Niepotrzebne skreślić.
contact: newformz.studio@gmail.com
© 2035 by Name of Site. Created on Wix Studio.
© 2035 by Name of Site. Created on Wix Studio.